Verzenden
Beschikbaarheid
Ons voorraadsysteem controleert de actuele voorraad en prijs en verwerkt de laatste informatie op onze website.
Sommige artikelen zijn mogelijk niet beschikbaar in onze webwinkel, maar wel verkrijgbaar bij onze leverancier. Dit wordt aangegeven met 'bij leverancier'. Houd er rekening mee dat deze een vertraging in de levering van 4 tot 8 dagen hebben.
Verzendwijzen
Tabchouri maakt gebruik van verschillende transporteurs om je bestelling op de beste wijze bij je af te leveren.
Hier vind je een overzicht van onze transporteurs en de verschillende bezorg mogelijkheden.
Standard levering
Binnen Nederland bezorgen wij via de pakketdiensten van PostNL. Bestel je voor 13.00 uur op werkdagen? Dan verzenden we je bestelling dezelfde dag nog! Dit is alleen geldig als alle artikelen in je bestelling op voorraad zijn in onze webshop.
Afhalen
U kunt uw artikelen gratis ophalen. Selecteer deze optie bij het afrekenen van de bestelling. Wacht op een bevestiging van de bestelstatus voordat u naar onze winkel reist om uw artikel op te halen.
Verzendkosten
Hieronder volgen de verzendkosten voor verschillende gewichtsklassen (inclusief 21% BTW).
Product | Gewicht | Prijs |
---|---|---|
Broodje oude kaas | tot 6 kg | € 4,95 |
Stamppot van zoete aardappel | tot 12 kg | € 9,95 |
Frikandellenbroodje | tot 18 kg | € 14,95 |
Aflevermoment gemist?
Mocht je onverhoopt de postbode hebben gemist en daardoor je bestelling niet hebben ontvangen, geen probleem. De postbode laat een briefje achter met daarop de datum dat zij het opnieuw proberen. Ben je ook dan niet thuis, dan wordt je bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht, waar je het binnen twee weken zelf kunt afhalen.
Orderstatus
We informeert je over het verloop en de actuele status van je bestelling. Je ontvangt een aantal e-mails van ons:
- Een bevestiging van het plaatsen van je bestelling
- Een bevestiging wanneer je bestelling bij ons in behandeling wordt genomen
- Een bevestiging wanneer je bestelling is aan de transporteur, met een Track & Trace nummer
Met je Track & Trace nummer kun je op de website van Post NL de actuele verzendstatus zien.
Je kunt de status van je bestelling(en) eenvoudig volgen op bestellingen
Bestelling wijzigen
Indien je de door jou geplaatste bestelling wilt wijzigen neem je zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice:
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 14:00 uur
E-mail: info@tabchouri-shop.nl
Wanneer de totaal prijs van je bestelling lager is dan de oorspronkelijke betaling zullen wij dit bedrag aan je terugstorten. Indien je moet bijbetalen zal onze klantenservice de opties hierover met je bespreken.
Let op: Een wijziging is alleen nog mogelijk indien je bestelling niet verpakt of verzonden is.
Je kunt de status van je bestelling(en) eenvoudig volgen op bestellingen
Bestelling annuleren
Indien u de bestelling wenst te annuleren, verzoeken wij u vriendelijk dit zo snel mogelijk te doen, anders wordt uw bestelling automatisch verwerkt. Bestellingen die al verwerkt en verzonden zijn, kunnen niet meer geannuleerd worden (alleen geweigerd aan de deur).
Neem contact op met de verkoopafdeling. Dit kan per e-mail: info@tabchouri-shop.nl. Deze opzegmethode is geschikt voor alle betaalmethoden.
Als je online hebt betaald via iDeal of creditcard, wordt het bedrag na enkele dagen automatisch teruggestort op je rekening.
Je kunt de status van je bestelling(en) eenvoudig volgen op bestellingen