Retourneren

om welke van de volgende redenen wil je een artikel retourneren?

 

Garantie

Ten eerste alstublieft: Raadpleeg de pagina Garantie om meer te weten over de garantie en of uw artikel nog onder garantie valt en of vervalt de garantie.

 

Houd er rekening mee dat mechanische schade veroorzaakt door toedoen van de klant, zoals breuk, scheuren, deuken, deuken, krassen etc. ontstaan ​​na aankoop, uw recht op garantie doet vervallen. Daarom ook op onze waarschuwingen over het onderwerp 'retourneren' om schade tijdens transport te voorkomen.

 

 

Transportschade

Ondanks zorgvuldige omgang en het gebruik van hoogwaardige verpakkingsmaterialen kunnen producten beschadigd raken tijdens het afleverproces bij de klant.

 

Als u de bestelling nog niet heeft geaccepteerd:

ga dan naar onze Transportschade pagina en volg de instructies.

 

Als u het artikel al heeft geaccepteerd:

  1. ga dan naar onze Service pagina en volg de instructies.
  2. Na ontvangst van uw aanvraag stuurt ons team u een e-mail met een retourformulier en retourlabel.
  3. Verpak de goederen met retourformulier, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
    Plak het retouretiket en verstuur het. Houdt u er rekening mee dat computer hardware bijzonder gevoelige apparatuur is. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen.
    Houdt u er wel rekening mee dat verzending op eigen risico is.

 

Let op:

Transportschade van een beschadigd artikel dien je binnen 7 dagen na levering aan ons door te geven.

 

Artikel is defect of werkt niet

U heeft een artikel gekocht en is nu defect? Daar helpen we je graag bij.

 

Is het product buiten de garantie of vervalt de garantie (raadpleeg de pagina Garantie)?
Steeds meer fabrikanten bieden ook een fabrieksgarantie die langer is dan de wettelijke garantieperiode. In dat geval kunt u bij de betreffende fabrikant vragen wat de fabrieksgarantie is. Als het product onder de fabrieksgarantie valt, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant voor verdere afhandeling van de garantie. Meestal vindt u hierover meer informatie op de website van de fabrikant.

 

Valt het product nog binnen de garantieperiode en vervalt de garantie niet (raadpleeg de pagina Garantie)?
Dan kun je onderstaande stappen volgen.

  1. Bij enkele fabrikanten is de directe service voor eindgebruikers dusdanig goed dat wij adviseren direct contact op te nemen met de fabrikant. U heeft dan voordeel van interessante servicemogelijkheden en directe service, dit kan in sommige gevallen zelfs betekenen dat u een iets versnelde service afhandeling heeft of dat de fabrikant het bij u thuis ophaalt en aflevert. Tabchouri kan u helpen bij het contacteren van de fabrikant.
  2. Als u geen gebruik wilt maken van de diensten van de fabrikant, ga dan naar stap 3.
  3. ga dan naar onze Service pagina en volg de instructies.
  4. Na ontvangst van uw aanvraag stuurt ons team u een e-mail met een retourformulier en retourlabel.
  5. Verpak de goederen met retourformulier, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
    Plak het retouretiket en verstuur het. Houdt u er rekening mee dat computer hardware bijzonder gevoelige apparatuur is. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen.
    Houdt u er wel rekening mee dat verzending op eigen risico is.

 

Wat gebeurt er nu?

Na ontvangst van het artikel zal ons technisch team een diagnose stellen van het probleem en ervoor zorgen dat het nog steeds onder de garantie valt (zoals beschreven in Garantie). Het team zal het item repareren en vervolgens naar u opsturen. Als de reparatie mislukt, wordt een vervangend artikel aangeboden, of een soortgelijk artikel als het exacte merk / model niet beschikbaar is. Houd er rekening mee dat het vervangingsproces enkele dagen kan duren.

 

Bedenktijd

Na ontvangst van de artikelen heb je een wettelijke afkoelperiode van 14 dagen. Tijdens deze periode kunt u van gedachten veranderen en de artikelen retourneren voor een volledige terugbetaling.

 

Houd er rekening mee dat de geretourneerde artikelen:

  • compleet zijn: geen accessoires ontbreken, of originele verpakking
  • in werkende staat
  • nog steeds onder de garantie vallen en de garantie is niet ongeldig (raadpleeg de pagina Garantie).

Dat betekent dat er voor onvolledige of beschadigde artikelen een boete op de terugbetaling kan staan.

 

Ook geretourneerde artikelen dienen niet onder de uitzonderingen van het retourrecht te vallen (zie Retourrecht pagina).

 

Als aan de bovenstaande voorwaarden is voldaan:

  1. ga dan naar onze Service pagina en volg de instructies.
  2. Na ontvangst van uw aanvraag stuurt ons team u een e-mail met een retourformulier en retourlabel.
  3. Verpak de goederen met retourformulier, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
    Plak het retouretiket en verstuur het. Houdt u er rekening mee dat computer hardware bijzonder gevoelige apparatuur is. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen.
    Houdt u er wel rekening mee dat verzending op eigen risico is.

 

Wat gebeurt er nu?

Na ontvangst van de artikelen, zal ons technisch team het inspecteren om er zeker van te zijn dat het aan de bovenste voorwaarden voldoet. U ontvangt een bevestigingsbericht dat de artikelen zijn ontvangen. In geval van schade, onvolledigheid of vervallen garantie, neemt ons team contact met u op.
U ontvangt de terugbetaling binnen enkele werkdagen op uw rekening.