Transport Schade

Ondanks zorgvuldige omgang en het gebruik van hoogwaardige verpakkingsmaterialen kunnen producten beschadigd raken tijdens het afleverproces bij de klant.

Als u de bestelling nog niet heeft geaccepteerd:
Als u bij aflevering al kunt zien dat de levering beschadigd is of dat deze open is of heeft gestaan, adviseren wij u deze te weigeren. Wij krijgen dan de levering retour. Om toch zo snel mogelijk toegang te hebben tot uw producten, kunt u uw weigering en de reden daarvoor vooraf aan ons doorgeven. 

Bent u van mening dat de schade aan de zending de kwaliteit van de producten niet heeft aangetast, dan kunt u overwegen om het pakket toch te accepteren. Laat in dat geval de postbode of koerier ter plaatse een zogenaamd 'proces-verbaal' opmaken. Mocht achteraf toch blijken dat er toch schade is toegebracht aan de inhoud, dan verzoeken wij u dit direct aan ons kenbaar te maken. Hiervoor hebben wij de volgende gegevens van u nodig:

  • Uw klantnummer
  • Het factuurnummer
  • De verzendcode (de code onder de barcode op de adressticker van het pakket)
  • De aard van de schade.
  • Foto's van de beschadigde verpakking en / of producten zoals u deze thuis heeft ontvangen

Deze kunt u per e-mail sturen naar info@tabchouri-shop.nl. We nemen dan contact met je op om de te volgen stappen te bespreken.